Potvrzení o bezdlužnosti
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Potvrzení o bezdlužnosti
-
Základní informace k životní situaci
Potvrzení se vydává na základě žádosti nebo jiného návrhu fyzické nebo právnické osobě, v jehož zájmu nebo věci má být úkon proveden.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
Fyzická nebo právnická osoba, v jejíž zájmu nebo věci má být úkon proveden.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Fyzická nebo právnická osoba, v jejíž zájmu nebo věci má být úkon proveden, musí podat žádost nebo jiný návrh na vydání potvrzení o bezdlužnosti. Při podání žádosti je žadatel povinen zaplatit správní poplatek za provedení úkonu, tj. vydání potvrzení o bezdlužnosti.
Zaplacení správního poplatku může žadatel provést tak, že částku složí přímo v pokladně v budově ÚMOb Třebovice, ul. 5. května 5027/1, Ostrava - Třebovice, částku správního poplatku převede ze svého peněžního účtu na účet Úřadu městského obvodu Třebovice nebo poštovní poukázkou.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podat písemnou žádost nebo se kontaktovat s pracovnicí finančního úseku Úřadu městského obvodu Třebovice.
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Třebovice, 5. května 5027/1, Ostrava - Třebovice, finanční úsek
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
Občanský průkaz a finanční hotovost pro zaplacení správního poplatku, v případě, že potvrzení si žadatel vyžaduje vydat na počkání.
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Není předepsaný formulář.
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Správní poplatek za vydání potvrzení o bezdlužnosti činí 100,00 Kč. Lze jej uhradit v pokladně ÚMOb Třebovice nebo převodem z účtu na účet, poštovní poukázkou.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Potvrzení se vydá ihned po zaplacení správního poplatku. V případě nezaplacení tohoto správního poplatku se řízení o vydání potvrzení o bezdlužnosti zastaví.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Nejsou stanoveni.
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Nejsou požadovány.
-
Elektronická služba, kterou lze využít
Pouze pro informativní sdělení, dle e-mailu zaměstnance finančního úseku.
-
Popis byl naposledy aktualizován
15.05.2023
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno